ЦИФРОВА ДЕМОКРАТІЯ
Сучасні технології дозволяють створити непідробні системи прямого народовладдя. Миттєві референдуми та голосування. Ми дамо кожному залученість до базового контролю влади та прийняття рішень у сферах, де важлива роль кожного громадянина.

Відсутність абсолютної влади держави, інколи навіть деструктивна потужність впливу громадянського суспільства, провал люстрації та очистки державної системи - ці недоліки політичної системи України стають перевагами для перезавантаження управління країною. Країни Заходу значно більш інертні та обтяжені давно збудованою державною системою задля впровадження різких та інноваційних змін. Для України це питання необхідності та виживання.

Тестування електронних моделей управління ми проводимо, перш за все, у рамках нашого руху “Суспільство майбутнього”. Ми переконані: максимальна оперативна інтегрованість громадянина в соціально-політичне життя - це ключ до відповідальності громадянина та успішності управління країною. Смартфони та електронні пристрої наявні в абсолютної більшості населення України. Ми маємо дешевий Інтернет та одних із найкращих у світі ІТ-фахівців. Це відкриває нам вікно у майбутнє. Ця можливість для України буде ще довго недоступною для багатьох наших більш розвинутих економічно конкурентів.
ЕКОНОМІКА
Пріоритет України - максимальна кількість економічно вільних громадян. Зменшення податків для підприємців зменшує бюджет держави, але і знижує потребу в соціальних видатках. Ми маємо змінити очікування, що держава всюди допоможе, дасть безкоштовно і врятує. Той, хто просить, втрачає повагу і здатність контролювати державу.

Сировинна торгівля та сільськогосподарський ринок в майбутньому залишатимуться надзвичайно вигідними для України. Але для повного задоволення потреб і розвитку держави неодмінною вимогою є збільшення присутності у високотехнологічних сферах. Багато молодих українських компаній швидко набувають величезну капіталізацію за рахунок інновацій та креативного товару. Ми маємо насамперед зосередитися на підготовці фахівців, технологій та компаній, які злетять у довгостроковій перспективі. Саме там будуть найбільші прибутки.

Олігархи довели власну неспроможність до стратегічного управління своїми активами, які були за безцінь отримані від держави. Українські олігархи не здатні здивувати світ, неконкурентні та виживають за рахунок критичної експлуатації наявних людських та виробничих ресурсів. Держава має забезпечити для олігархів прозорі непорушні правила гри і змусити вийти на міжнародні фондові біржі.
ДЕМОГРАФІЯ
Задача держави - щоб дитина в родині не заважала кар’єрі, а надавала переваги. Вимирання населення - це найвищий рівень небезпеки для держави. Пропаганда традиційної нуклеарної сім’ї, народження дітей та фінансова підтримка молодих сімей - фундамент України.

Обов’язкове економічне стимулювання: зниження оподаткування, пільговий доступ до освітніх програм для громадян, які народжують дітей. Високий рівень соціального капіталу - одна з ключових основ успішності в сучасній економіці. Це найпростіше досягати в однорідному середовищі. Позитивна демографічна динаміка стане однією з принципових переваг України в забезпеченні власних політичних та економічних інтересів.

Держава суворо слідкуватиме за дотриманням міграційного законодавства. Покарання за неодноразові порушення державного кордону будуть збільшені. Держава має полювати за талановитими високотехнологічними фахівцями, представниками інших націй. І будь-якими методами припиняти утворення кримінальних анклавів дестабілізації суспільства, які утворюють негромадяни.

Різні частини світу найближчі десятиліття, імовірно, охопить глибока криза. Важливо, щоб в Україні були налагоджені зв’язки з представниками бізнесу та наукових еліт інших націй, аби забезпечити комфортність та зрозумілість переїзду в Україну для необхідних державі категорій осіб.
ІДЕНТИЧНІСТЬ
Ми самобутня нація, яка сьогодні платить дорогу ціну за право бути собою. В боротьбі ми отримуємо важливі здобутки. Патріотизм - це коштовна та рідкісна цінність у сучасному світі. Україні пощастило, що маємо дуже хороші показники цього ресурсу. Гостре співпереживання себе як частини національної спільноти наповнює особливою енергетикою. Самоусвідомлення своєї індивідуальної сутності у спорідненій культурній спільноті створює найкращий грунт для ефективної творчої, економічної та соціальної самореалізації.

Українська мова, культура та історична матриця належним чином будуть захищені. Реалізація інтересів титульної нації - запорука спокою та поваги у взаємостосунках з іншими народами. Сучасний світ застав нас у період гарячої кризи мультикультуралізму та глибоких цивілізаційних потрясінь. Несформованість української нації раніше ускладнювала нашу ситуацію. Сьогодні навпаки. Ми маємо шанс стати молодою зіркою на небесах націй.
ПРАВООХОРОННА СИСТЕМА
Культурний та економічний рай можливий лише за умови, що громадяни почуваються безпечно для гармонійної самореалізації в інших сферах. Правоохоронна система в разі її неефективного функціонування неминуче руйнує всі інші системи держави. Спокійна душа та веселий настрій громадян - ключ до успіху в усіх видах діяльності сучасного світу.

Неналежне функціонування правоохоронних органів - найбільший виклик для безпеки держави та громадянина. Наявний стан правоохоронної системи покликаний не убезпечити громадян, а утримати армію неефективних працівників. Кожен день із такою ситуацією призводить до відтоку з силових органів мотивованих людей.

Підвищення зарплатні та соціального забезпечення, оновлення кадрів силових структур та очистка системи від неефективних працівників - це базова потреба правоохоронної сфери, яка так і не була виконана. Значною мірою треба посилити залежність місцевого керівництва правоохоронців від органів місцевого самоврядування.
БОРОТЬБА З КОРУПЦІЄЮ
В Україні сформовано достатню кількість інституцій і весь ланцюжок для переслідування корупціонерів. Важливий урок міжнародного досвіду полягає в тому, що боротьба з корупцією не має бути яскравим шоу. Це призводить до зневіри населення в державі в цілому та апатичного відношення до політичного життя. Ми маємо забезпечити незворотність покарання для злочинців, які обгрунтовано спіймані на розкраданні державних коштів. Процес полювання за корупціонерами має перейти в тиху результативну боротьбу.

Державні інституції, які притягуватимуть до відповідальності ключових корупціонерів, зараз перебувають під великим тиском. Найближчий час для українців стоятиме головне завдання забезпечити спокійний і законний розгляд судових справ щодо обвинувачених осіб.
ОСВІТА
Освіта має бути цікава і захоплива. Головний пріоритет - навчити
молодь креативності, гнучкості мислення та звички до постійного самовдосконалення. Важливий не статичний багаж знань, а навик громадянина обробляти та аналізувати інформацію. Українець має щодня хотіти стати кращим. Лише тоді громадянин отримає можливість забезпечити сталий комфорт свого існування в сучасному світі. Сучасна економіка та суспільне життя вимагають постійної динаміки.

Для якості освіти ми забезпечимо максимальну інтерактивність. Майнову чи географічну диференціацію навчального процесу зрівняє інтеграція онлайн-систем у навчанні. Держава має підтримувати вихід українських освітніх курсів на міжнародний рівень.

Обов’язковою є очистка та реформа освітньої системи. Ринок дипломів та профанація освіти стануть тяжкими кримінальними злочинами. Вища освіта - це має бути свідомий вибір для окремої категорії громадян. Усі базові навички працездатного індивіда мають набувати після соціалізації в середній або середній спеціальній школі. Час - найвища цінність. Вісімнадцятирічний громадянин після школи має підготовленим реалізовувати власні бажання про рід діяльності.
МЕДИЦИНА
Ключ до здоров’я нації - це не лікарня, а бажання кожного бути здоровим. Лікарня має стати порятунком для виняткових ситуацій, а не щотижневою необхідністю громадянина. Фармацевтична мафія, алкогольні та тютюнові лобісти заробляють фантастичні кошти на недугах громадян. У загальнонаціональному масштабі буде введена заборона на продаж алкоголю в магазинах роздрібної торгівлі з 23:00 до 07:00 години. Алкогольні та тютюнові вироби мають реалізовуватися в спеціалізованих магазинах, а не в мережах загально-споживчих товарів.

Для країни значно дешевше масово утвердити цінності здорового способу життя та спортивної культури, аніж рятувати тих, хто губить власне здоров’я. Кожен громадянин має відчувати модним та потрібним проводити регулярні обстеження для виявлення проблем зі здоров’ям. Це допоможе максимально зберегти працездатність населення та мінімізувати значні витрати з екстреного лікування важких недугів.

Ми завершимо реформу медичної системи для диверсифікації медичних послуг для пацієнтів. Держава має забезпечити гідну зарплату працівнику і платити за конкретну роботу медика, а не “койко-місця”.
ЗБРОЯ
Озброєні свідомі громадяни - найкращий запобіжник проти корумпованої деспотії олігархів та зазіхань інших держав на територіальну цілісність України.

Українські виробники зброї отримають великий імпульс для розвитку. Ми станемо конкурентними на світовому ринку.

Українці знамениті волонтерським та добровольчим рухом і довели власну психологічну зрілість. Ми виступаємо за право кожного дорослого громадянина володіти вогнепальною зброєю. Це право задля захисту себе, власної родини та країни. Світ регулярно здригається від трагедій, пов’язаних зі стріляниною. В Україні гостріша проблема звичайних озброєних злочинців. Загалом труднощі війни та кримінальних проблем мають стати нашими перевагами. Нація суттєво підвищить загальний рівень культури поведінки зі зброєю. Громадяни матимуть більш високий рівень відповідальності.
АРМІЯ
Люди, що хочуть та вміють воювати, - основа війська. Першочергове
завдання-зупинити відтік унікальних бойових фахівців на роботу в приватні військові компанії. Матеріально-технічне забезпечення - питання другого ряду. Попри розмови про стандарти НАТО, з армії щодня йдуть бійці, що більш досвідчені та мотивовані воювати, аніж солдати НАТО. Ми забезпечимо зміну армії. Зумисне надлишкове паперове навантаження та радянська система керування будуть змінені. Результат сучасної війни визначає якість, а не кількість. Пріоритет - це ініціативний, рішучий та мотивований солдат.

Повернення ветерана до мирного життя для держави - це додаткова можливість, а не проблема. Служба на захисті Батьківщини - не лише тягар для здоров’я та психіки. Це створення монолітного колективу з різнорідних людей, які заряджені вірою в свою країну. Ініціатива, бажання змін та перемоги - цінні якості для сучасного світу. Ветерани набувають їх. Бійці після війни мають пройти процес реабілітації та навчання сучасним професіям. Це золотий кадровий фонд, що триматиме стержень у будь-якій сфері економіки чи державного управління.

Держава має в обов’язковому порядку стимулювати створення українських приватних військових компаній. За балачками про “контрактну армію” щорічно сотні надзвичайно досвідчених та ефективних військових фахівців виїжджають з України на роботу в іноземні військові компанії. Україна має використовувати свій унікальний кадровий військовий потенціал, у тому числі лобіюючи власні інтереси шляхом надання безпекових послуг на світовому ринку.
ОКУПОВАНІ ТЕРИТОРІЇ
Вивезені заводи, затоплені шахти, отруєні землі, заміновані ліси - сліди, що залишає Кремль в Україні. Для відновлення нормального життя на окупованих територіях необхідні мільярди доларів. Це непідйомний тягар як для Росії, так і України. Саме тому Росія планово намагається “мирно повернути” пограбовані землі Донбасу Україні.


Україна має працювати згідно детально прорахованій стратегії. Західні партнери, яких ми прикрили від подальшого розширення російського впливу, мають надати гарантії та більшу частину фінансової
підтримки для нормалізації екологічної та економічної ситуації на територіях, спустошених Росією.

Ключ для України полягає не в роботі з територіями, а в забезпеченні гідного існування для українців. В Україну з терористичних анклавів ЛДНР утікали переважно працездатні громадяни. Часто ці люди втратили абсолютно все. Переселенці вимушено перебувають у стані підвищеної мобілізації та гарячої ініціативності. Наша задача - максимально інтегрувати таких громадян. Держава має сприяти підприємницькій діяльності та соціальній адаптації вимушених переселенців, які хочуть жити в Україні.
ЗОВНІШНЯ ПОЛІТИКА
ЄВРОПЕЙСЬКИЙ СОЮЗ
Глибока криза в Європейському Союзі лише поглиблюється. Оновлення політичних еліт не сталося. Євроскептична опозиція набирає ваги. Наростає автономістська політика Польщі та Угорщини.

Євросоюз - незмінний партнер України, але в наявних умовах пізно та принизливо стояти навколішки і просити. Україна володіє людським, ресурсним та політичним потенціалом для геополітичного лідерства в Східній Європі. Крізь призму такої стратегії ми дивимося на дипломатичну сферу. Цивілізаційна криза Європи стрімко зростає. Не виключено, що за десять-п’ятнадцять років європейці тікатимуть із рідних країн у більш спокійну та зрозумілу для їхньої культури Україну. Ми не просимо приєднатися до успішних країн. Ми маємо розвиватися в тих сферах, які будуть ключовими складовими успіху для завтрашнього дня.
НАТО
Україна знаходиться між двох вогнів. Країни Заходу більш технологічні, розвинуті та близькі Україні демократичністю устрою. У боротьбі за незалежне існування ми добровільно стаємо щитом для Західної цивілізації. Членство у Північноатлантичному альянсі - це стратегічна мета, допоки нависає загроза вторгнення з боку Росії. Збройні сили України інтегруються до колективної системи безпеки країн НАТО з відповідним поступовим переобладнанням матеріально-технічної бази нашої армії. Україна як ключовий учасник сучасного опору російському імперському впливу має отримати належне представництво в Північноатлантичному альянсі для наших представників військово-промислового комплексу.
РОСІЯ
Українська держава має готувати ряд інтеграційних програм для російських громадян. До моменту розвалу та дестабілізації на територіях нинішньої Російської Федерації, наша держава має бути готова представити план миротворчого забезпечення порядку на територіях новоутворених республік. Україна має створити ряд довгострокових економічних програм для повернення з територій РФ українських громадян. Маємо працювати на випадок переселення в Україну високотехнологічних фахівців з розваленої Росії, які пройдуть відповідні тривалі по часу перевірки Службою безпеки України.

Маємо створити новий державний інститут. Інститут розробить стратегію та план контролю за виконанням вимог України до тимчасово окупованих територій Донбасу та Криму, за яких вони можуть повернутися від хаосу анклавів до заможного життя у нормальній державі. Інститут має підготувати стратегію культурно-соціальної реінтеграції окупованих територій у випадку збройного силового возз’єднання з Україною в достроковому порядку перед розвалом РФ.

© All Right Reserved. Cуспільство майбутнього